Gruppsegrare

Då var Gameday3 över och resultatet blev 1-1 efter att Jojo kvitterat i mitten på första om jag finns rätt. Det blev en tuff match för oss idag men vi är trots allt glada ettor som får gå in i slutspelet imorgon 12.45 på Skatås 1 mot ett gäng fransyskor. Så nu börjar det roliga och den riktiga tävlingen, gäller att fokusera på en match i taget och inte låta tankarna skena iväg. Men det ska vi nog klara av, tillsammans.
Även ikväll blir det lite lekar som fortsättning på gårdagens musikquiz. Våra två inneboendes har fått titeln lekledare vilket är gudomligt.  Helena och Emelie är så nöjda med uppdraget.
Ska försöka films en snutt ikväll så ni får se, annars skyller jag på att jag sover för imorgon 0800 ska jag heja på FJ. Såklart.... Tjrrå m8s /Milia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0