välkomna hem

Hej alla fans, vi kan stolt presentera en vecka med bloggning i Göteborg och Gothia Cup på Unitedbloggen. Det är väl ingen större skräll att det är bloggdrottningen själv som styr och ställer. Yes det är Milia som är back on track.

Första tourdagen går nu mot sitt slut och vi är nöjda. Servicehuset vi ska bo på verkar helt okej trots allt då vi tilldelats tre enrummare men det går för sig, dock så verkar promenaden till Torpaskolan bli veckans stora issue. Jösses amalia.... aldrig mer att jag går, eller okej jag måste börja träna men känns inte så lockande att knalla dit två gånger per dag. Men vi får väl se..

Ikväll tog vi minibussarna för att titta på planen vi ska spela på imorgon, Lemmingsvallen. Naturgräs är underlaget men skicket får planen att klassas som en golfgreen eller dylikt! Bra jobbat vaktmästare med flera.  Några av er vet att jag springer runt med tummen i gips efter en olycka på jobbet så ni får ha tillgodo plus att jag är lite ringrostig men -håll i hatten nu kör vi!!!!!


Dagens:
Milia -Nej vi tar och ställer ner väskorna och kör en ring!
Tjejerna -en vadå?
Milia -Bollen i luften
Emma -Men vadå har vi någon boll ens?
Milia -Vi är på fotbollscup....


jag sparar en massa godingar jag har bunkrat upp med under vårsäsongen till senare!

imorgon 11.00 spelar vi mot IL Jotun med följande startelva

Sara Björsson
Emma Lundström - Hanna Wallgren - Hanna Gustafsson - Hanna Helg
Amanda Olssson - Johanna Rytting Karneryd - Anna Danielsson - Madelene Lindbäck
Hanna Johansson Berg - Rebecca Mellqvist

Avbytare: Elin Gunnarsson, Hojin Ibrahim, Linnea Johansson, Amanda Sundberg


eller jag passar på och släpper en bomb av Hanna Wallgren då Sara Fröjdfeldt höll i en styrkedel under en träning i våras så skulle tjejerna göra tåhävningar på en fot och blunda samtidigt, Hanna utbrister "Men det är så svårt att se när jag blundar"


En gris en ko en åkersbo!
hörs imorgon
/ always number ten..... coach-Lord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0