Till ?

? om hahahahajk:
Ska inte bloggen handla om United och fontoll, och inte bara om Dig Milia? Tycker nog att du borde skaffa dig en egen blogg så folk kan läs om Ditt liv där istället.


Du kan ju inte mena på fullaste allvar att jag skriver för mycket om mig själv? Nu är det tyvärr så här att jag är den som är god nog och ser till så att Ni något att klicka in på och om det inte passar så gråter inte jag för att tappa en läsare och det tror jag inte någon annan gör heller, tyvärr. Jag har fått enormt mycket respons för mitt sätt att skriva vilket jag tackar för:)

Jag har  flera gånger bett om tips om hur bloggen ska bli bättre, utan att få något svar så då är det väl klart att inget händer, jag kan hålla med om att det förmodligen är rätt beiget att bara jag skriver men om du tycker att jag skriver för mycket om mitt liv så måste jag få fråga, VAD TROR DU ATT JAG HAR FÖR LIV?????

Detta är långtifrån personligt och om det hade varit skrivet om mitt liv så hade Ni/Du vetat saker som jag precis berättat för laget och hela bloggen hade varit deppig.... Jag har försökt få fler att skriva lite men det är inget jag kan tvinga dem till att göra! Wow, vilken predikan.

Jag tackar ändå för din kommentar även om jag inte håller med, sen ber jag dig om att kommentera igen och då skriva lite tips.

Tills dess tar jag väl en bloggpaus och tackar för den här gången.

hejsvejs
Milia




Kommentarer
Postat av: Göran W

Fortsätt att skriva du, Milia. Du gör ett kanonjobb för alla i laget och alla oss runt laget genom att hålla bloggen levande hela tiden.



Du har mitt fulla stöd :-)



DJ Göran

2010-05-15 @ 20:30:28
Postat av: Anonym

fortsätt!!!!!!!!!!!

2010-05-16 @ 20:30:39
Postat av: Anonym

från signe som jag glömde skriva, hehe

2010-05-16 @ 20:31:56
Postat av: Lena, förälder

Tycker det är jättekul att läsa bloggen och "följa laget" så hoppas du fortsätter!!!

2010-05-18 @ 11:52:11
Postat av: Marie Andersson

Fortsätt och skrin , du gör ett fantastiskt jobb !!!



Kram Marie

2010-05-18 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0