sportörat?

Börjar väl med att citera Carro Jonsson i lördags där vi var ett gäng som såg SM-finalen på O'learys.
Mitt starka bord hade lirarna Carro, Eken, Anta och Henis och matchen hann knappt börja innan Carro utbrister när Haukur syns på tv'n:
-Undra om dom tvättar skägget med schampoo?!
Sedan bidrar hon med en rad icke godkända kommentarer och frågor som man bara ska veta men allt sker inom loppet av två minuter för sedan levereras nästa groda....
-Alltså jag hatar egentligen handboll och kan Aren ens skjuta?
Då var klockan 19.15!!!!!!!!
Redan då ekade Bruce Springsteens "It's gonna be a long walk home" i mitt huvud.

Igår när Unitedbussen från Nyköping börjat närma sig sitt trygga revir så hojtar Viktor om att någon bjudit på en groda:"* frågade precis om Sörmland är ett landskap?"
Alla som läser det vill väl nu att jag ska hänga ut personen men då måste jag hänga ut hela laget... för direkt efter bjuder någon på "Men det är en del av Sverige" och gud vet vad som sades........ för mina öron stängdes av.
Men bäst var nog Signe och -Haparanda alltså det låter ju som Hawaii

DEN VÄRSTA TABBEN IGÅR
Den ska Signe få erkänna i ett eget inlägg! Men jag kan ge er en ledråd... Milia+Tun+bortamatch+höger+höger=................
För er som inte kopplar, läs inlägget från förra året..



10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0